Windy Mistral Startet 6.Mai Del på Facebook Startet 6.Mai Hei, noen som har noen ideer om hvorfor motoren på båten min ikke vil starte? Jeg har to Mercruiser 4,2 D-tronic motorer på 320 hk fra 2006. Har teleflex morse system. Den ene motoren nektet plutselig å starte her om dagen. Når jeg vrir om tenningen, virker alt normalt, men når jeg prøver å starte, skjer ingenting. Ikke en lyd! Jeg klarer og starte den direkte på starter. Jeg trodde først at det var tenningslåsen som var defekt, siden den har vært treg. Jeg byttet den ut, men det gjorde ingen forskjell. Jeg har målt at det kommer strøm opp til nøkkelen. Når jeg vrir om tenningen, måler jeg bare 0,98 volt på uttaket S bak på låsen. Den andre motoren, som fungerer, måler 12,7 volt. Jeg har prøvd å bytte om på de tre reléene jeg har funnet, men det løste ikke problemet. Jeg er ingen ekspert, og jeg håper noen kan hjelpe meg. Takk på forhånd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.