Geir V. Startet 4.Januar.2006 Del på Facebook Startet 4.Januar.2006 Er det noen som vet om firmaer som lager nye alu vindusrammer til båt? Mine smuldrer opp i bunn. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 4.Januar.2006 Del på Facebook Svart 4.Januar.2006 http://www.colt.no/ Bestill viduene ferdig produsert. Jeg har flikket en del på et par vinduer en tid nå, det endte med eksplosjon og irritasjon. Er det selve aluminiumen som tæres i stykker? Sitér dette innlegget Link to post
Geir V. Svart 4.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2006 Takk for svaret, ja det aluminiumen som tæres. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 4.Januar.2006 Del på Facebook Svart 4.Januar.2006 du kan også prøve å søke på "vindu" i forumet for å finne tråder om dette temaet. Sitér dette innlegget Link to post
Geir V. Svart 4.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2006 Kom på det etter at jeg hadde lagt in spørsmålet, fant noen der. Skal ringe div i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
BasseFinn Svart 5.Januar.2006 Del på Facebook Svart 5.Januar.2006 En producent i Sverige: http://www.ometall.se/produkter.php Mvh Finn Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 5.Januar.2006 Del på Facebook Svart 5.Januar.2006 Er det noen som vet om firmaer som lager nye alu vindusrammer til båt? Mine smuldrer opp i bunn. En mulig årsak til oppsmuldring av vindusrammene dine er galvanisk tæring Sjekk om det er metallisk forbindelse mellom vindusviskermotorene og vindusrammene. Sitér dette innlegget Link to post
jankospeed Svart 12.April.2006 Del på Facebook Svart 12.April.2006 Hei. Noen som har erfaringer med fjærning av rester etter innsett av nye vinduer? Sifaflex er brukt. Dette er svart og sitter godt... Sitér dette innlegget 2007-Uttern C56 Mercury F50 ELPT EFI 2004 -Shetland Family Four 18fot Mercury 135 ELPTO Link to post
Høvdingen Svart 12.April.2006 Del på Facebook Svart 12.April.2006 olfakniv, barberblad Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 12.April.2006 Del på Facebook Svart 12.April.2006 har du prøvd med whitesprit? Hva er det hvite på vinduet? Ser i den andre tråden din at ting begynner å komme på stell Sitér dette innlegget Link to post
jankospeed Svart 12.April.2006 Del på Facebook Svart 12.April.2006 Hei. Det vite på vinduet er filmen på vinduet som enda ikke er tatt av. Nye vinduer på sidene og fremme. Ny kalæsje under sying til seilmaker oxo....joda,ting begynner komme på stell... Sitér dette innlegget 2007-Uttern C56 Mercury F50 ELPT EFI 2004 -Shetland Family Four 18fot Mercury 135 ELPTO Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.