Jump to content

Normal prisforskjell på Yamaha F50 2005 vs 2011

Rune.f

Recommended Posts

Hei, kjøpte en Pioner 17 multi med 2011mod F50/135tim.

Det viste seg da det ble tatt service att motoren er en N/2005mod med 500tim. (Ikke forgasser motor)

Selger hadde selv blitt lurt da han kjøpte motor, ble litt overrasket men glad da han ville kompansere for dette, men vet overhodet ikke hva differansen er på de 2 årgangene ?

Noen som våger å komme med ett ca anslag ?

Jeg vil ikke gjøre noen stor sak av dette, men når båten er mye nyere enn motor så har det jo litt å si når det en gang skal selges, å er litt sånn innstilt att rett skal være rett, som selgeren også er.

Må timer leses av rett fra motor eller vil rett timetall vises på orginalt Yamaha instrument selv om man tar instrument fra en annen lik motor ?

Det ble byttet kun motor men ikke instrumentet.

Var høyt i det området jeg også tenkte, motoren er veldig fin å virker godt holdt, men vi vet alle hvordan det er når det skal selges, alle ser ikke på tilstand, årsmodell betyr mer for mange da de kanske ikke klarer å avgjøre tilstand ved hjelp av egne mekaniske evner.

Det er jo i praksis det samme som å selge en bil å lure på årsmodell, jeg kunne ikke årsmodell kodene til Yamaha da så trodde selvsagt på en eldre mann med solid bakgrunn....som i tillegg hadde kontrakt fra selger på 2011 F50.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...