Jump to content

Skifte sitteputer og trekki salongen


Som

Recommended Posts

Etter at jeg skrev innlegget kom jeg atter engang plutselig og brått på at "emnesidene" er tingen :eek:

 

Der er det fantastisk mye info....begynte med båtputer :drink: og endte med septik :puke: temaet.

Full av inspirasjon drar jeg nå rett til butikken :seeya: ikke putebutikken....men septikbutikken :lol: for å kjøpe meg bedre slanger-Domestos og 35% eddik-mulig en kvern og sikkert masse mer...for ikke å glemme "ikke resirkulert dopapir" :yesnod:

Og bedre lufting...minst 1" :nono:

Link to post
Share on other sites

Huh?????

Den eneste slangen du har i båten din er jo nettopp lufteslangen. Og den er 1". Resten av septikopplegget er jo lagt med rør.

Ikke helt korrekt Krapyl, lufteslangen er mer lik en hageslange av størrelse. Og de andre er en kominasjon av hvite septikslanger 1 1/2" (tror jeg) og noen kobberbend innimellom. :cheers:

 

Og den "hageslangen" går ut bak hvor den ved mer enn ett tilfelle har grist til hekken

av ymse årsaker :headbang::puke:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...