gbafg Startet 14.Mai Del på Facebook Startet 14.Mai Hei, Har ein amt 185ht med Honda 90 hk, begge frå 2008. Gass/gir kontrollen er litt laus horisontal mot veggen. Dette er ein flush side mount, so det er kun sjølve spaken som er synlig og resten sitter baksida av ein vegg. Desse delene sitter godt fast i kvarandre. Men det klemmer ikkje godt nok fast i veggen og det er mulig å vingle den litt horisontalt, men ikkje i framover og bakover retning. Eg sliter med å demontere denne for å prøve å feste ting bedre. Noken som har noko tips? Einaste tegning eg har funne er: https://johnshonda.com/Parts/Parts-Look-Up/honda-power-equipment/marine-engine/all/bf50a6-srja/remote-control-flush-mount-type-r/88d5341b-7e6e-4aa3-8e6c-357e803ecf69 Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 14.Mai Del på Facebook Svart 14.Mai Glimrende første tråd Velkommen til Forumet Om du pirker ut senterkoppen 8 også 9, så får du ut spaken og da får du tilgang til 4x skruer 22, det er kanskje de som er løse og skaper problemer for deg? Sitér dette innlegget Link to post
gbafg Svart 15.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai Takk, da fekk eg det opp! Skruene sitter som dei skal, kanskje eg må finne ein pakning eg kan legge på innsida av veggen... Sitér dette innlegget Link to post
gbafg Svart 22.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai Satte ein gummibit i mellom på innsida og veggen, da vart den fast og fin. Men kontrolleren vart litt tung å bruke no, so har kanskje overdrevet litt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.