sm.moto Startet 16.Mai Del på Facebook Startet 16.Mai Hei har tenkt å sette på en suzuki df70 2002. Og jeg vet ikke hvor mye spjelet tåler. Vet noen det, det blir sagt 90hk men er det 2 takt da. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 17.Mai Del på Facebook Svart 17.Mai Svaret du ikke liker å få: Det spørs hvordan du skal bruke båten... Skal du ha en set-back brakett forværrer det veldig. Skal du ha lift i tillegg blir det enda værre... Har bare prøvd en Puma 420 og den hadde Yamaha 50hk 2T og akterspeil for kort stamme, om det er std vet jeg ikke, men om du setter langstammet motor på kortstammet akterspeil blir det trippelt ille... Om du da svever langt og har sluppet gassen i panikk og dundrer inn i neste bølgetopp med stor propell som nesten ikke snurrer... Da er det ikke greit å være akterspeil. Uansett motor. Kun de beste kan forsterke et akterspeil riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 17.Mai Del på Facebook Svart 17.Mai Har ett par kamerater som hadde puma for 20 år siden, sønnen til en kamerat har puma 420 med 55 Yamaha bakpå, de måtte montere smarttabs for at den skulle gå rettere i vannet, når han kjører aleine går den alltid på skrå med mindre han sitter i midten. Konklusjonen til alle oss på 35-45 er at det er en drit båt, men den ser kjempe tøff ut med tanke på størrelse Og min egen konklusjon, svært mange av disse er støpt tynt i bunn under dørkplata, så det er absolutt ikke morro og jobbe på de. Her er typiske plasser der de sprekker opp pga mangel av stivelse og for tynne i støpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.