M/S Bastard Svart 21.August.2024 Link til dette innlegget Svart 21.August.2024 Takk for turen nok en gang, jeg følger med fortsatt :-) Link to post
Lars H. Svart 6.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2024 Jeg har jo helt glemt å avslutte turen med hvordan hagen var da jeg kom hjem. Naboen hadde klippet plenen, men ellers var det nok grodd noe igjen. Det var mye rips, men litt for sent til bruk. Stikkelsbærene (Wortcherter bær, en krysning mellom vanlig stikkelsbær og solbær)er flotte, det ble stikkelsbærgrøt til dessert idag. Men det som virkelig har trivdes, er rabarbran. Den er blitt en diger prydbusk. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Chilli Solbris Svart 6.September.2024 Link til dette innlegget Svart 6.September.2024 Og fin reportasje i Båtmagasinet kom du kanskje hjem til? Saga 27 står seg meget godt!?? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lars H. Svart 6.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2024 Jeg har dessverre sluttet å abonnere på noen av båtbladene, så det får jeg ikke lest. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gabi Svart 6.September.2024 Link til dette innlegget Svart 6.September.2024 Det var iallefall en meget fin reportasje! ? Link to post
Hulda Svart 6.September.2024 Link til dette innlegget Svart 6.September.2024 I sannhet en vakker plante! Link to post
Chilli Solbris Svart 6.September.2024 Link til dette innlegget Svart 6.September.2024 Lars H. skrev for 1 time siden: Jeg har dessverre sluttet å abonnere på noen av båtbladene, så det får jeg ikke lest. Jeg tar vare på bladet @Lars H. slik at du kan få det! Fint bilde av deg?? Og fin reportasje om en knallfin båt! Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lars H. Svart 6.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2024 Så det var den utgaven bilder fra meg skulle brukes. Jeg ble lovet at jeg skulle få et blad gratis i posten om de brukte noe av det de fikk fra meg. Så nå blir det bare å sjekke postkassen fremover. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hekri Svart 7.September.2024 Link til dette innlegget Svart 7.September.2024 Lars, du bare MÅ bruke rabarbrabildet på signaturen din her på Bp. Solbrillene er flotte, men med rabarbra vil det bli mye lettere å finne dine meget gode innlegg ! Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn