M/S Bastard Startet 24.Juni.2003 Del på Facebook Startet 24.Juni.2003 Noen som har tatt makrell i Oslofjorden? I tillfelle hvor? Per Chr. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 24.Juni.2003 Del på Facebook Svart 24.Juni.2003 Nei. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 24.Juni.2003 Del på Facebook Svart 24.Juni.2003 Utefor Stavern eller rettere sagt svartskjær ble det tatt makrell for ca 14 dager siden Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Sveinb Svart 24.Juni.2003 Del på Facebook Svart 24.Juni.2003 Har dorget litt ute ved Stølefjorden (Portør) uten å få noe. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 24.Juni.2003 Del på Facebook Svart 24.Juni.2003 JA! JA! JA! Søndag 15. juni tok jeg min første makrell for i sommer. Utbyttet ble ganske så bra ellers også, syntes jeg. Tilsammen 6 sei - den største, i midten veide 1170 gr, 2 torsk - ca 6-700 gr hver og 9 makrell på ca 600 gr. gjennomsnitt hver! Så var det stedet, da: Utenfor Hvaler, innenfor en trekant mellom Søndre Søster (sydspissen), Lyngholmen-Nordboen (Papperhavn) og Svarteboene. Tidspunkt: 21:45 - 22:30 Det ble et "blodbad" uten like. Måtte vaske ned hele cockpitten dagen etter. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 24.Juni.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2003 Dette høres lovende ut, da er makrellen på vei innover. Takk for alle svar! Per Chr. Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 24.Juni.2003 Del på Facebook Svart 24.Juni.2003 2 makrell (ikke pir) innenfor sjateen ved Drøbak siste helg. Den mest fantastiske, fikk makrell også i samme området for 3 uker siden. Ensom slenger på ikke mindre enn 1100 gram!!! Det var ny "pærsj" for min del. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.