Edh1 Startet 20.Mai.2024 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2024 Messing-ringene er borte fra anketauet. Dreggen kommer da helt opp i en rasende fart😁. Kan jeg bruke kobber eller ståltråd, eller annet metall? Har ikke messing liggende😊 Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 20.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 Du kan bruke koppertråd Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 20.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 Se om noe sink-anoder for aksling kan passe. Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 20.Mai.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 mawilu skrev 14 minutter siden: Du kan bruke koppertråd Topp, da forsøker jeg det😊 Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 20.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 For ordens skyld,du kan bruke det meste av metall på en induktiv sensor ståltråd varer kort tid. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2024 mawilu skrev for 2 timer siden: For ordens skyld,du kan bruke det meste av metall på en induktiv sensor ståltråd varer kort tid. Hva med en rustfri ståltråd funker det? I så tilfelle kan man jo bruke en mig eller tig tråd. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
mawilu Svart 21.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2024 Jeg var usikker på om migtråd virket hadde en ny føler liggende så nå har jeg testet . Messing Kobber tanntråd tig mig rustfri tråd alle virker helt topp.Messing og kobber er vel lettest å tvinne rundt tauet for ordentlig festet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.