ZAB Startet 21.Mai Del på Facebook Startet 21.Mai Noen som har erfaringer med selvstyrte flaps.? Vil sette flaps på Windy 23 foot og ser at de selstyrte får gode tilbakemeldinger. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 21.Mai Del på Facebook Svart 21.Mai Jeg har selvregulerende på en 23 fots bowcruiser og er veldig fornøyd Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
hawthorne Svart 21.Mai Del på Facebook Svart 21.Mai Har ettermontert disse fra Mente Marine: https://www.watski.no/mente-marine-acs-rp-automatisk-nivaakontroll-trimplan-11pIF Fungerer veldig bra, kan ikke fatte at det ikke er standardutstyr. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 21.Mai Del på Facebook Svart 21.Mai På 30fot Mørejet har vi zipwake med automatikk, men det vingler avgårde når vi går i plan Sitér dette innlegget Mons Link to post
ZAB Svart 21.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai Ja det var de jeg tenkte på. Hva er din marsj fart? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 22.Mai Del på Facebook Svart 22.Mai Tror dette er litt varierende i forhold til type båt og type skrog. Lunne tenkt meg dette selv, fordi jeg får veldig vingeeffekt på mitt skrog i høy hastighet og motvind, men klarer jo fint å justere selv med kursforandringer også. Ikke så mye justering som skal til! Tror ikke jeg kommer til å bruke 30.000 på det nei Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.