Jump to content

Er det noen som selger lader til Standard Horizon HX851?

-morten-

Recommended Posts

Hei finner ikke laderen til min bærbare VHF HX851. mulig den har ligget i roteskuffa og blitt kasta!  Kjøpte den på Maritim for en del år siden. Eska og manualen lå på hytta men fant ikke laderen!

Noen som vet om de selges noen plass?

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Du mangler altså både "krybba" til å sette VHFen i, samt selve laderen? Da jeg kjøpte min fulgte det med en liten plastdings som man kunne sette vanlige batterier i hvis man ville bruke det. Er den også borte?

Hvis du har den "krybba", så kan jeg ta et bilde av selve laderen der de tekniske opplysningene står, så kan du sikkert få kjøpt en erstatningslader med riktig styrke og polaritet på Clas Ohlsson eller lignende. Evt. kan du jo få den batteriplastdingsen jeg har hvis du vil bruke vanlige batterier - vet ikke hvor ofte de må byttes.

Min ligger stort sett i båten og brukes som backup og om vinteren da jeg har den på meg i flytedressen hvis jeg må på utsiden av båten.

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...