Maxi 84 Startet 26.Mai Del på Facebook Startet 26.Mai Hei. Er det noen som vet om Sandvik 880 ms har bly eller stålkjøl? Mvh Bent Ove Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 26.Mai Del på Facebook Svart 26.Mai Maxi 84 skrev 13 minutter siden: Slett meg, utesteng meg fra forumet. Så ille er det da ikke Og: mange har gjort samme feil før, men du er selvfølgelig velkommen på forumet Men tittelen må si noe om hva du vil ha svar på. Forslag: "Er kjølen på Sandvik 880 MS av jern eller bly?" Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 26.Mai Del på Facebook Svart 26.Mai Maxi 84 skrev for 6 timer siden: Sandvik 880 ms har bly eller stålkjøl? Mens en venter på fasitsvaret. Jeg vet ikke, men en magnet gir deg svaret. og ruster kjølen er det jern Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Jens_P Svart 26.Mai Del på Facebook Svart 26.Mai Ser ut som de lever fortsatt, så en telefon kan kanskje gi svaret. Sandvik MS 880 – Sandviks Båtbyggeri AS (sandvikboats.no) Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Brigg Svart 26.Mai Del på Facebook Svart 26.Mai Hadde ikke @Arne Henriksen en slik båt tidligere? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
dude Svart 26.Mai Del på Facebook Svart 26.Mai Den har ingen av delene, eller begge deler. Kjølen er støpt sammen med skroget i glassfiber, og så fyllt med betong. Der kan sikkert være både jern og bly oppi der også. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 26.Mai Del på Facebook Svart 26.Mai Som @dude sier, kjølen er støpt som en del av skroget, fylt med betong/whatever og deretter er det plastet igjen over ballasten. Ligger endel bilder/prislister og lignende jeg fikk fra Sandvik på den gamle hjemmesiden: http://old.tiarora.no/om/ Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Maxi 84 Svart 26.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai Takk for nyttige svar. Lukker denne.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.