Mørebas 7 200 Startet 27.Mai Del på Facebook Startet 27.Mai Hei! Driver med motorbytte på min mørebas 7200 med volvo b21 motor. Har skrudd den løs fra huset, men får den ikke av. Er det noe anet triks for og få den av? Eller er det som jeg er redd at den har rustet fast skikkelig på akseln? Får den litt ifra huset men ikke mye. har prøvd allt jeg kan men rikker seg ikke mere en på bildet der. Håper virkelig noen har noe råd til meg for nå begynner jeg å bli lei 😂 Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 27.Mai Del på Facebook Svart 27.Mai Om du tar av drevet,er det 6 bolter .Løsne dei så får du ut heile svinghjuls kåpa Blir lettere å jobbe med det med motoren ute Sitér dette innlegget Link to post
Mørebas 7 200 Svart 27.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai Ok. Takk for svar 😊 må man da ha nye pakninger da etter det blir tatt av? Eller hvordan er dette? Er helt fersk me slikere båter. Så blir sikkert en del innlegg her på forumet etter hvert 😂 Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 27.Mai Del på Facebook Svart 27.Mai Er 2 store o ringer,pakninger.Dei kan som oftes brukes om igjen Sitér dette innlegget Link to post
Mørebas 7 200 Svart 27.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai Ok. Da får jeg se og prøve 👍🏼😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.