Motoramatør Startet 28.Mai Del på Facebook Startet 28.Mai Heisann! Jeg har nettopp byttet impeller i skuta og under testkjøring av motoren la jeg merke til at det kom mye vann ut av impellerhuset der hvor jeg har markert på bildet. Har kommet fram til at det er en foring som må byttes, men er det noen som vet om man kan skifte dette uten å ta av hele impellerhuset? Den sitter godt gjemt i motoren og vi må demontere en betydelig del av drivstoffsystemet om vi må ta ut hele impellerhuset. Er dette en foring man kan bytte med å kun ta ut impelleren og bytte uten å demontere alt? Takker på forhånd for svar! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 29.Mai Del på Facebook Svart 29.Mai Da trenger du en ny tetningsring rundt akslingen. Det er mulig du kan klare det fra impellersiden, men det er absolutt enklere når du har pumpen ute... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gabi Svart 29.Mai Del på Facebook Svart 29.Mai Akkurat skiftet selv, se denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Motoramatør Svart 29.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai Gabi skrev for 8 timer siden: Akkurat skiftet selv, se denne tråden. Se der ja! Takker, mye god info der Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.