Jump to content

Bukh DV36 Startproblemer

Dassen

Recommended Posts

Hei,

Jeg skal prøve å få igang en bukh DV36 her, og eneste problemet jeg sliter med er Diesel tilførsel virker det som. Diesel går Filter>fødepumpe>Filter>Høytrykkspumpe, der stopper dieselen. Jeg har tatt av Stopp knappen og Diesel kommer ditt, men kommer ikke lengre enn dette. Er det stopp solenoid som er defekt,  eller har noen noen tanker? Hvis folk misstenker stopp solenoid, har dere noe forslag til sted å bestille ny? Funnet flere på nett men dem ligger ute for rundt 3000kr som jeg synes er litt urimelig. 

Klikker det i stoppsolenoiden når du aktiverer den? Hvis ikke er den nok defekt. Ellers så kan også regulatoren ha låst seg, som regel på grunn av overrusing. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
  • 2 uker senere...

Stopp solenoid klikker det i, og har testet denne og den fungerer som den skal. Hva/hvor er regulatoren? Har testet med en annen høytrykkspumpe også, og den kommer det heller ingen dieselh ut av. Så sitter litt fast om dette er noe man greier å fikse.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...