Jump to content

Originale Fjord emblemer

Trond J

Recommended Posts

Hei!

Fjord emblemet er et veldig flott emblem synes jeg, spesiellt det som ble lagd i aluminium er det vel! Jeg er nysgjerrig og lurer på om det er slike emblem dere får reprodusert?

Kunne også tenkt å få reprodusert noen Skibsplast emblem, kan jeg spørre om hvor dere får produsert deres emblem?

Redigert av classic fiberglass (see edit history)

Mvh TA

Fjord emblemet er et veldig flott emblem synes jeg, spesiellt det som ble lagd i aluminium er det vel! Jeg er nysgjerrig og lurer på om det er slike emblem dere får reprodusert

Hei og ja det er de originale emblemene(aluminium) som blir satt i produksjon og vi har fått fatt på stanseplatene og fått et annet firma til og støpe de for oss, dette har vært en utrolig lang prosess for medlem Eilisabteh og få sporet opp. Når det gjelder til skipsplast så vil vel det være enkelere oppgave i og med at de produserer ganske så mye båter enda så jeg vel tro at de sitter på stanseplatene.

Jeg kan også legge ved et bilde men det er et brukt emblem men er maken til dette.

Bilde

Trond J

Fjord boat club

• 6 år senere...

Hei!

Jeg har en Fjord 880 AC 1984 modell. Jeg var innom på Fjordboatclub.com, men kunne ikke finne ut om du har Fjord-emblemer som klistremerker. Finnes noe sånt å få kjøpt? Kan godt bytte ut "880"-merket på siden med "Fjord touring". Vet du Trond J eller fjordplast om sånne er i salg?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...