Krisingebri Startet 31.Mai Del på Facebook Startet 31.Mai Har kjøpt meg en Mariner 98/99 modell to takter med 75HK uten kontroll. Også har jeg en Mercury 97 modell fra før. Det jeg lurer på er om kontrollen fra Mercury passer på Mariner?🤔 takker for alle svar på forhånd Sitér dette innlegget Link to post
Krisingebri Svart 14.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni Krisingebri skrev On 31.5.2024 at 8.13: Har kjøpt meg en Mariner 98/99 modell to takter med 75HK uten kontroll. Også har jeg en Mercury 97 modell fra før. Det jeg lurer på er om kontrollen fra Mercury passer på Mariner?🤔 takker for alle svar på forhånd Beklager jeg mener 1995 modell mercury. Noen som vet om den kontrollboksen vil passe over på 98/99 Mariner? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 22.Juni Del på Facebook Svart 22.Juni Ser du ikke har fått så mye respons her så jeg prøver å hjelpe deg litt på veg. Har 95 Mariner 90 som på min deleliste bruker samme kabelsett som 75. Det kabelsettet har jeg brukt på Mercury Optimax 90/115 Alle Mariner 2T som er Mercury baserte bruker samme kontrollboks som Mercury sine tilsvarende modeller står det å lese på forhandlersider rundt "de store sjøene" Sitér dette innlegget Link to post
Krisingebri Svart 3.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli dieselfan skrev On 22.6.2024 at 13.59: Ser du ikke har fått så mye respons her så jeg prøver å hjelpe deg litt på veg. Har 95 Mariner 90 som på min deleliste bruker samme kabelsett som 75. Det kabelsettet har jeg brukt på Mercury Optimax 90/115 Alle Mariner 2T som er Mercury baserte bruker samme kontrollboks som Mercury sine tilsvarende modeller står det å lese på forhandlersider rundt "de store sjøene" Tusen takk for svar, kontrollen og alt passet rett over :) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 3.Juli Del på Facebook Svart 3.Juli Takk for hyggelig tilbakemelding @Krisingebri Også nyttig for Forumet at du bekrefter at det passer, slik at andre som leser dette vet at det er "dobbeltsjekket" info Sitér dette innlegget Link to post
Krisingebri Svart 13.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli Jepp ☺️ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.