Jump to content

Mariner 98/99 75HK to takt. Kontroll fra 1997 Mercury 50hk.

Krisingebri

Recommended Posts

• 2 uker senere...
Krisingebri skrev On 31.5.2024 at 8.13:

Har kjøpt meg en Mariner 98/99 modell to takter med 75HK uten kontroll. Også har jeg en Mercury 97 modell fra før. Det jeg lurer på er om kontrollen fra Mercury passer på Mariner?🤔 takker for alle svar på forhånd

Beklager jeg mener 1995 modell mercury. Noen som vet om den kontrollboksen vil passe over på 98/99 Mariner?

• 2 uker senere...

Ser du ikke har fått så mye respons her så jeg prøver å hjelpe deg litt på veg.

Har 95 Mariner 90 som på min deleliste bruker samme kabelsett som 75. Det kabelsettet har jeg brukt på Mercury Optimax 90/115

Alle Mariner 2T som er Mercury baserte bruker samme kontrollboks som Mercury sine tilsvarende modeller står det å lese på forhandlersider rundt "de store sjøene" 

• 2 uker senere...
dieselfan skrev On 22.6.2024 at 13.59:

Ser du ikke har fått så mye respons her så jeg prøver å hjelpe deg litt på veg.

Har 95 Mariner 90 som på min deleliste bruker samme kabelsett som 75. Det kabelsettet har jeg brukt på Mercury Optimax 90/115

Alle Mariner 2T som er Mercury baserte bruker samme kontrollboks som Mercury sine tilsvarende modeller står det å lese på forhandlersider rundt "de store sjøene" 

Tusen takk for svar, kontrollen og alt passet rett over :)

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...