Kallethekid Startet 31.Mai Del på Facebook Startet 31.Mai Jeg kom over en billig propell som passer til Mercury 135-300 hk. Jeg mener at disse også passer til mercruiser Alpha-drev, men nå er jeg litt usikker. Noen som vet om det kan være forskjeller? Propellen er oppgitt slik: 1021545 Mercury 135-300 hk 14", 21" 15 splines Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 31.Mai Del på Facebook Svart 31.Mai Skal i utgangspunktet passe alpha og bravo1 den. Siden den er billig bare pass på at de ikke kvitter seg med venstre roterende propeller. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 1.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni bmwmaxi skrev for 17 timer siden: Skal i utgangspunktet passe alpha og bravo1 den. Siden den er billig bare pass på at de ikke kvitter seg med venstre roterende propeller. Takk for svar, propellen passade. Takk også for tipset om venstreroterende propell, det skulle jeg ha tenkt på for noen år siden, nå har jeg en ganske dyr lysestake... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.