christianhl Startet 3.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2024 Hei Tilten virker ikke, ser ut til å lekke noe veske fra den. For å få båten på verksted må jeg tilte den opp grunnet lav klaring til vei. Vil det fungere slik som på bildet? En 2/4 motoren kan hvile på? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 3.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2024 Vil tro den motoren har en bypass skrue. Løsner du på den, så kan du løfte opp motoren manuelt. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Olepo Svart 3.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2024 Jeg har hatt tilsvarende problem med en 2009 modell Optimax 115hk. Det oppstod en betydelig lekkasje fra tiltpumpa, så tilten kunne ikke brukes. Min motor kunne bare løftes manuelt og settes på transportstøtta for frakt på henger til verksted. Det kan være greit å sikre med en stropp i tillegg når den er i posisjon, siden produsenten ikke går god for å bruke kun transportstøtte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.