Jump to content

Telemarkskanalen, er myggen plagsom ?


Alvito

Recommended Posts

Jeg har planer om å få ferskvann under kjølen i sommer i Telemarkskanalen men er betenkt på hvordan myggplagen er der. Jeg får lett allergisk reaksjon fra bitt av disse flygende smådjevlene så hvis det er noen der ute som kan si noe om hva en kan forvente av mygg&knott i vassdraget i juli mnd så setter jeg pris på det.

Link to post
Share on other sites

Har du ikke tatt turen før så gled deg .Var der første uka i fellesferien sist sommer , ikke en mygg og nesten ikke båter . Vi syntes det var så flott tur at det blir vurdert igjen iår .Det og dra rett i kanalen med en gang felles ferien starter er vist litt lurt for dem som kan det . Etter det slusegutta sa så tar det litt tid før folket kommer oppover fra havet .

Spør gjerne mere vis det er ting du lurer på .

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Var der i sommer. Myggplagen la vi ikke merke til noe Det er septiktømming et sted, jeg husker ikke hvor. Rikelig med toaletter på land, så vi klarte oss med at vi tømte tanken før og etter.

 

Turen anbefales på det sterkeste, men det er vesentlig ikke å ha tidspress.

Laholm

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...