Steihy Startet 4.Juni Del på Facebook Startet 4.Juni Det har vært siklende innlegg her om tyskbygde Sirius seilbåter før. Hadde vært mange flere å se om de ikke var så forferdelig dyre! Jeg fant denne kreative måten å holde drømmen ved like på i Strømstad. Dislclaimer: Jeg aner ikke om det er sammenheng mellom navnet og tyske Sirius. Jeg hadde ikke hatt råd til Bavariaen heller, jeg insinuerer ingenting. Syntes bare det var morsomt. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Lazyjack Svart 5.Juni Del på Facebook Svart 5.Juni Det er drøssevis av båter med det navnet og det er nok helst bare du som forbinder det med et tysk båt fabrikat. Alle de andre har nok falt for navnet etter å ha sittet ute en natt og sett på stjernene. Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 5.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni Ikke bare meg, det var her på Båtplassen jeg lærte om den. Men ellers har du vel rett i det. Dårlig vits. Si som Solskjær: 10 på tribunen og en i mål. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.