Ivaråsen Startet 5.Juni Del på Facebook Startet 5.Juni Har en highfield ultralett aluminiums båt som er bar. Er det noen som vet hva slags bunnstoff man bør bruke mtp alu og ikke glassfiber. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 5.Juni Del på Facebook Svart 5.Juni Hempel Alusafe. Da er du sikker på at det ikke er noe bearbeid kobber av noe sort. Jeg ville ikke vurdert annet, har erfart hva som kan skje i forhold til tæring. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 5.Juni Del på Facebook Svart 5.Juni Du kan jo lese her: Maling og bunnstoff-behandling | Buster aluminiumbåter Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
snekkerbod Svart 6.Juni Del på Facebook Svart 6.Juni tkb skrev for 16 timer siden: Hempel Alusafe. Da er du sikker på at det ikke er noe bearbeid kobber av noe sort. Jeg ville ikke vurdert annet, har erfart hva som kan skje i forhold til tæring. Funket ikke hos meg. Min pokal går til SEAJET 040 "Shosha". Men er sikkert lokale forhold som gjør ulike bunnstoff egnet til forskjellige steder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.