altmuligbåt Startet 13.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2024 Hei. kjøpt meg en stor rib. følger kun med hånd pumpe. hva bruker dere av elektriske pumper. / hva anbefaler dere ? mvh Tony. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Honduras Svart 13.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2024 Nå er det noen år siden jeg kjøpte meg pumpe, og ser at Maritim ikke ser ut til å selge den jeg hadde lenger. Var denne typen: https://www.govi.no/produkt/scoprega-bravo-bst-12-hp-elektrisk-luftpumpe/ veldig fornøyd med den. Stilte inn ønsket trykk og teiper fast justeringsrattet. Dermed var det helt greit at alle ungene osv som skulle bruke båten blåste opp uten at jeg trengte å tenke på at de fylte for mye. Pumpen slår seg av på korrekt trykk. Bare å flytte munnstykke til neste kammer og trykke start igjen. Ser Maritim selger en med batteri nå, men min koblet jeg rett på 12V batteri. Likte det, tenker de batteriene i den trådløse gir seg før pumpa. Slipper det med pumpe som kobles på startbatteriet. vil absolutt anbefale denne type pumpe, rent moro å sjekke trykk i kamrene ? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Javi Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 Jeg har denne fra Maritim som jeg er godt fornøyd med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.