fritidsfiskeren Posted June 13, 2024 Share Posted June 13, 2024 Jeg fant en tilsynelatende ubrukt Garmin GA 29 GPS-antenne i båten, og lurer på om det er mulig å koble denne til NMEA2000-nettverket mitt på noen måte? Se bilde, ser ut som en passiv sak med vanlig antenne-kobling. Har forsøkt å Google, men finner ikke noe om det.. Quote Link to post
hawthorne Posted June 13, 2024 Share Posted June 13, 2024 Siden det er en antenne, må du koble den til en GPS mottaker. Så kobler du mottakeren til NMEA nettverket. Quote Link to post
fritidsfiskeren Posted June 14, 2024 Author Share Posted June 14, 2024 Takk for svar. Da blir det nok vanskelig å få til. Noen her på forumet som har bruk for en slik antenne? ? Quote Link to post
dagabel@hotmail. Posted July 5 Share Posted July 5 Hei, har du denne antennen fremdeles? Quote Link to post
fritidsfiskeren Posted July 6 Author Share Posted July 6 Det har jeg! Interessert? Quote Link to post
Recommended Posts