mbcabb Startet 16.Juni Del på Facebook Startet 16.Juni Hei båtfolk. Søker etter info på Sollux 930. Finner ikke mye på nettet så kanskje noen har hatt eller kjenner til denne type båt? Har nå en Agder 840 2005 med vp 223 hk og er for så vidt veldig fornøyd med denne båten menn har noen ønsker som oppfylles med Sollux 930. Er 188 høy og må ligge litt på skeiva både foran og i ac, hva med Sollux’n . Ønskelig med ståplass i lugaren samt ønsker meg en større badeplatform med egen utgang. Vil også gjerne ha en båt som marsjer bra på 13-15 knop med max 20-22. Max 30 fot, 2005 mod og nyere. Budsjett ca 600.000 båtpenger Inter 9300 har dette så den kjenner jeg til men hva med Sollux 930, sjøgang motor osv. Eller er det eventuelt andre type båt jeg har oversett? Mvh. Sitér dette innlegget Link to post
mbcabb Svart 22.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni Ingen som har noe å si om Sollux 930? Vet at Sollux gikk konkurs i 2019 og Daglig leder var en Rolf Drivdal. Jeg har vanskeligheter med å finne noe på nettet om Sollux båter overhodet, så håpet at noen her hadde noe kunnskap eller kjente noen som hadde det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.