ydalir Startet 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2024 Synes jeg bytter windex annet hvert år. Er kanskje en kombinasjon av fugl og plast som blir sprø? Iallfall, er det noen som har kommet over vindfløy av et annet fabrikat en windex? Og som kanskje er mer holdbare? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Niro Pedersen i Flensburg tilverker en i Edelstahl…. https://www.svb.de/de/petersen-windrichtungsanzeiger-wind-pe.html kanskje att den er mer holdbar, vet ikke, jeg kjør Windex, tykker att de holder i 15 år ivartfall jeg har en VHF antenn som sitter der oppe, kanskje det gjør att fugler aldri lander der…… Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
ydalir Svart 16.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Takk @Gunga Din akkurat det jeg så etter 😀 Og du har sikkert rett med tanke på vhf antennen. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Nyere Windex fås med pigg som gjør landing for fugler vanskelig. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2024 Jeg har nylig vært i Flensburg og kjøpt Windex hos NIRO-P. Kan bekrefte at det er topp kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.