Thomas Henriksen Startet 17.Juni Del på Facebook Startet 17.Juni Hei Er det noen her inne som har demontert eller byttet ut det originale Elber-kjøleskapet som Schaefer 290 Phantom blir levert med, og i tilfelle, hvordan går man fram her? Om det er noen som har montert nytt kjøleskap så post gjerne hvilken modell man har mvh Thomas Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 17.Juni Del på Facebook Svart 17.Juni Jeg har byttet. Bare å demontere. Ventilene stopper slik at gass ikke siver ut. Jeg satte inn https://www.watski.no/isotherm-cr85-kjoeleskap-i-rustfritt-staal-clean-touch-11tF6?artnr=138359&gad_source=1 Sitér dette innlegget Link to post
Thomas Henriksen Svart 17.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni Swingswong skrev 16 minutter siden: Jeg har byttet. Bare å demontere. Ventilene stopper slik at gass ikke siver ut. Jeg satte inn https://www.watski.no/isotherm-cr85-kjoeleskap-i-rustfritt-staal-clean-touch-11tF6?artnr=138359&gad_source=1 Takk for svar :) Kjøleskapet sitter dønn fast, er det noen skruer jeg bør finne fram til for å skru det løst? Må jeg "bryte" opp chrome-rammen? Jeg har ikke funnet ut en måte å få det løst på ennå. Kan det være noe på undersiden? Så flott at du postet nettopp det kjøleskapet jeg håpet ville passe, jeg tenkte kanskje jeg måte ned til CR65, men om CR85 passer så er det fantastisk. Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 18.Juni Del på Facebook Svart 18.Juni Har du noe bilde av skapet? Sitér dette innlegget Link to post
Thomas Henriksen Svart 19.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni Escaro skrev On 18.6.2024 at 8.41: Har du noe bilde av skapet? Hei Escaro, her er et bilde av Elber-kjøleskapet Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 22.Juni Del på Facebook Svart 22.Juni 85 passer. Mener det er noen skruer under skapet. Lukk opp luken under bordet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.