Burubåten Startet 17.Juni Del på Facebook Startet 17.Juni Hei :) Vurderer kjøp av denne, til bruk i en større innsjø på fjellet, for fiske, familieturer osv. Det jeg derimot blir skeptisk til er om båt+motor+bruksområdet passer, da jeg ikke får identifisert båt. Den er såpass langt unna at det er ikke aktuelt å dra å se på den før evt handel. Legger ved link fra finn. Fritidsbåt. | FINN.no Båt er i følge selger 15 fot lang, montert motor er visstnok langstamme (15 hk 4-takter yamaha) (selger mener den er kort, men kjapt google søk viser det motsatte) . Om den er langstammet, og båten krever det, må jeg nok pga dybde på motor og båt gå for en annen båt. Men som sagt, jeg vet ikke hvilket merke/type båt det er, så for derfor ikke funnet noe "data" på den heller. Om noen trente båtøyne hadde kunnen hjelpe meg her, hadde jeg satt stor pris på det :) Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 18.Juni Del på Facebook Svart 18.Juni Ser ut som en gamel Rana 16/17 fot som det er satt hardtop på Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 18.Juni Del på Facebook Svart 18.Juni Tror dette kan være en Sigerfjord: Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.