tor-bs Startet 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2024 Jeg må gjennom et skott og skrog med drenering for gass. Skottet fungerer som flytetank og er ca 20 cm bred. Tilgangen blir derfor ensidig på hver side av hulrommet. Jeg ønsker noe som gir en helt tett gjennomføring, slik at flytetanken bevares. Noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 https://www.maritim.no/trudesign-skottgjennomforing?variant=87721 Er kun 14 centimeter men kan sikkert skjøtes. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 tor-bs skrev for 4 timer siden: at flytetanken bevares. Noen som har tips? Du kan borre litt for store hull tre slangen igjennom montere den ferdig, Så tetter du det ene hullet med med TEC 7 ta andre hullet neste dag. Eventuelt forsterke med Glassfibersparkel. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Komodo Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 tor-bs skrev for 9 timer siden: Jeg ønsker noe som gir en helt tett gjennomføring, slik at flytetanken bevares. Flere måter å løse dette på. En måte er å ta en rustfri skroggjennomføring og sveise på et rustfritt rør som en forlengning. I andre enden sveiser du på en muffe, evt. kapper av gjengepartiet fra en annen gjennomføring. Da får du en lang skottnippel med en rustfri gjennomføring på utsiden av båten. Pass bare på at du i tilfelle velger et rør som har en ytre diameter som ikke overstiger indre diameter på gjennomføringens mutter. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.