T hats Startet 19.Juni Del på Facebook Startet 19.Juni Har en cyber 370 med en tohatsu 25 hester trimmet til 32hk og jeg lurer på hva som er best av en tohatsu 25 eller en evinrude E tec 25 Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 19.Juni Del på Facebook Svart 19.Juni Det trengs litt mer informasjon, hvis du vil ha gode svar. 2-takt/4-takt, årsmodell, bruksmønster osv. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Juni Del på Facebook Svart 19.Juni e-tecen er nok endel rimeligere i forbruk. Men dersom du allerede har en velfungerende tohatsu så sparer du jo endel penger til bensin ved ikke å bytte motor Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
ballistic Svart 20.Juni Del på Facebook Svart 20.Juni Hvis det er Tohatsu 2 sylindret versjon 430cc så er jo de spreke motorer. veier vel såvidt over 50 kg, ca samme som en 10 hk 4 takter. Har en kompis som har en slik av siste årgang, ca 2005-6 om jeg husker rett. Mener den har et oppgitt forbruk på rundt 11-13L på max. Som sammenligning er min Mercury 25 efi 3 sylindret oppgitt til 9l/t på max. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 20.Juni Del på Facebook Svart 20.Juni Etec er fint og bra det altså, men tohatsu'n er morsommere :) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 22.Juni Del på Facebook Svart 22.Juni Antall innlegg1 RegistrertOnsdag 10:42 Siste besøkOnsdag 10:45 Ingen rakk å svare i løpet av de 3 minuttene TS klarte å holde konsentrasjonen så "borte vart'n" Felles for de fleste i den kategorien er "minimum av info gitt" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.