Rolf Svart 30.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2024 Men ellers så ville jeg sett på Biam 660, i senere variant produsert som Sollux 700. I denne annonsen for Sollux 700 er den beskrevet som «Vertical clearance 2,45m» https://www.wehmeyer.nl/en/sold-offer/198069/sollux-700/ Sjekk ellers med @Wester, Han har kanskje målt sin, med/uten lanternemast oppe? Brosjyre på Biam 660: https://baatplassen.no/i/topic/171898-biam-660-brosjyren-noen/#elControls_2429454_menu I Biam 660/Sollux 700 får du diesel med strak aksling, soveplasser, pumpetoalett med septik og grei cockpit. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Mammut1 Svart 30.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2024 Hehe, eg tek gjerne all sympati eg kan få @Rolf, men inne i 60-talshuset mitt bles det kun frisk bris når det er orkan ute, så der er det nok med fire Eg innser ellers at eg kanskje må oppdatere attråverdig-skalaen. Det vil bli gjort. Seglbåt vil muligens avansere litt. Som @quantumduck er inne på har jo seglbåtar gjerne ein liten motor, og det kan være ok med plass. Har nemleg begynt å vurdere å gå rett til nivå 8, ref denne tråden: Det virkar imidlertid sjukt stress å segle, fokken opp og genoa ned og spjutet til babord og ikkje veit eg. Dessuten har eg kronisk gå-på-skjær-angst, som neppe blir bedre av å ha ein kjøl stikkende kilometervis ned i sjøen Skal også legge på nivå 9 og 10 etter innspel frå @XardasKSP, og så må eg få inn RIB. Må berre bestemme meg om den skal over eller under vannscooter Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 1.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2024 Mammut1 skrev for 9 timer siden: Skal også legge på nivå 9 og 10 etter innspel frå @XardasKSP, og så må eg få inn RIB. Må berre bestemme meg om den skal over eller under vannscooter RIB er vel så vidt forran vannscooter, men klart bak kano, kajakk, SUP og packraft. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.