Ask Startet 22.Juni Del på Facebook Startet 22.Juni Hei Eg skal montera nemnte handsett, og lurar på om eg skal montera handsettet i cockpiten. Batteriet i andsettet blir lada opp via ei trådlaus ladeplata. Einkvan med erfaring med tanke på saltsprut, ver og fukt? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 22.Juni Del på Facebook Svart 22.Juni Dette håndsettet + ladeplaten skal være klassifisert ipx7, så det er designet for montering ute. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 22.Juni Del på Facebook Svart 22.Juni Vet ikke om du har B&G ekvivalenten til Simrad RS35 eller RS40, jeg har begge med trådløst håndsett. Holderen med trådløs lading for HS35 håndsettet har vært montert på instrumentpanelet på båten jeg har i Oslofjorden i mer enn 10 år uten problemer. HS40 holderen står inne i styrhuset på den andre båten min så den har ikke vært utsatt for elementene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.