JKG Startet 24.Juni Del på Facebook Startet 24.Juni Batteripoler koblet feil,hovedsikring røyk da jeg prøvde starte motoren. Batteri koblet om. Når jeg prøver starte nå virker alt ok når jeg setter på tenningen,men når jeg vrir nøkkel videre for å starte ryker der en 15 amp sikring. Hva kan være feil ? Sitér dette innlegget Link to post
Jlind Svart 24.Juni Del på Facebook Svart 24.Juni Litt usikker på eksakt årsak, men en ganske vanlig følgefeil er at likeretteren kan si takk for seg etter et sånt uhell. Vet ikke om dette er til hjelp i ditt tilfellet.. Sitér dette innlegget Link to post
JKG Svart 25.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni Har lite greie på dette,men hvordan finner jeg ut om likeretteren er kaputt Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 25.Juni Del på Facebook Svart 25.Juni Du har ikke brent hjernen da ? Kom deg på verksted og få tatt en diagnose Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.