Klausbo Startet 29.Juni.2024 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2024 Skulle gjerne ha "strammet opp" min Teleflex (nå Seastar) gir og gass kontroll. De slipper og detter ned ved bølger og litt sjø. Noen som vet hvordan dette gjøres? Finner ingen bruksanvisning eller forklaring på nett. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 30.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2024 Se om ikke denne siden kan hjelpe. https://www.dometic.com/en-us/outdoor/boat/marine-control/mechanical-controls/dometic-top-mount-control-247851 Ooops, ser ut til at nedlasting av deres pdf ikke har svar på ditt problem, bare teknisk info. Sorry ! Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Honduras Svart 30.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2024 Nå kjenner jeg ikke den modellen, men de kontrollboksene jeg har vært borte i har hatt en friksjonsskue som kan justeres til ønsket motstand. Du får se om du kan ta av dekselet eller komme til fra baksiden. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.