Oddbjørn S Startet 2.Juli Del på Facebook Startet 2.Juli Hei, Har en Nanni diesel 4.150 HE motor. Da jeg skulle skifte tetningsring på varmeveksler var ene siden av bolten knekt (når jeg skulle åpne). Sjøvannet blir blandet med kjølevæsken. Se på bilder. Noen som har tips? Har snakket med Nogva fabrikk de selger kun hele delen som koster 27k. Har også sendt den til Rediator og sveis i Skien, de ville reparere den for 23k, synes det er alt for dyrt når en ny koster 27k. Noen som har tips eller har erfaringer med dette? Noen som eventuelt vet hvor den kan fikses eller om det er noen nettsider som selger bruktdeler? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Juli Del på Facebook Svart 2.Juli Det må da la seg gjøre å lodde på plass den biten for mindre enn 23K? Har du hørt med Radiatorservice AS? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Oddbjørn S Svart 2.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli index skrev 12 minutter siden: Det må da la seg gjøre å lodde på plass den biten for mindre enn 23K? Har du hørt med Radiatorservice AS? Ja, det var de jeg snakket med. De ønsket 23k for å fikse.. Sitér dette innlegget Link to post
tacan Svart 2.Juli Del på Facebook Svart 2.Juli Oddbjørn S skrev 3 minutter siden: Ja, det var de jeg snakket med. De ønsket 23k for å fikse.. Tror du blander Radiatorservice og Radiator og sveis. Sitér dette innlegget Link to post
Henchel63 Svart 2.Juli Del på Facebook Svart 2.Juli Hva med å bruke et rustfritt gjengestag og hettemuttere? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Juli Del på Facebook Svart 2.Juli Oddbjørn S skrev 47 minutter siden: Ja, det var de jeg snakket med. De ønsket 23k for å fikse.. Du sa Radiator & Sveis, det er et helt annet firma. Ellers så ville jeg ha fulgt med på finn.no, der dukker det opp mye rart av deler. Evt funnet ut om noen leverer uoriginalt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Komodo Svart 2.Juli Del på Facebook Svart 2.Juli Oddbjørn S skrev for 5 timer siden: Da jeg skulle skifte tetningsring på varmeveksler var ene siden av bolten knekt Hva mener du med at "ene siden av bolten var knekt"? Skjønner egentlig ikke helt hva som er ødelagt. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.