Perbåteier Startet 5.Juli Del på Facebook Startet 5.Juli Heisann. Jeg har en eldre baugpropell og den trenger sårt tlc. Nye børster ++. Leste om Fredrikstad Vikleverksted i Båtmagasinet og tenkte å gi det er forsøk. Det eneste jeg lurer på er om jeg kan demontere motoren uten at båten begynner å ta inn vann? Altså, kan jeg demontere motoren uten at jeg tar båten på land? Jeg tenker det burde gå. Men er jo litt usikker og stresset for å gjøre det. :) Setter pris på tilbakemelding. Mvh Per Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 5.Juli Del på Facebook Svart 5.Juli Sannsynligvis helt uproblematisk, men du kunne jo opplyse om hva slags thruster du har. Jeg har tatt ut min, en Sleipner uten problem. Det er bare selve motoren som tas ut, og den har ikke forbindelse med sjø. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.Juli Del på Facebook Svart 5.Juli Lurt å informere fabrikat og type. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.