Jump to content

Midlertidig båtplass på Vestlandet ?

Divemaster

Recommended Posts

Tiden er inne for å begynne planlegging for Sommeren 2006, og en mulig plan for en tur til Norge begynner å se dagens lys. :cool:

I den forstand så blir jeg å lete etter in båtplass på Vestlandet for perioden Juni - August.

Er i prinsippet fleksibel hvor, men Stavanger / Karmøy / Bergen er de beste alternativene for meg.

Jeg er fremdeles medlem i Dusavik Båtforening i Stavanger, men vi er nok litt for store for denne havnen, så utelukker den.

Det som jeg leter etter er kontaktinformasjon hvor jeg kan søke / forespørre om plass for en liten "hekksjøgenerator".

Vi er 45 Fot + overheng, så trenger vel en 15 Meter plass, og med en bredde på 4,3M, så kan jeg med nød tre meg inn i en 4,5M bås. Trenger litt mer enn 1,8 Meter dybde, da vi er 1,55 meter dypgående.

Noen som har tanker / forslag mm., så ville jeg være svært takknemlig...

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

I den forstand så blir jeg å lete etter in båtplass på Vestlandet for perioden Juni - August.

Er i prinsippet fleksibel hvor, men Stavanger / Karmøy / Bergen er de beste alternativene for meg.

Gå inn på Båtmagasinets gjestehavner og ta kontakt med den/de aktuelle gjestehavnene i området. Navn på kontaktperson står under den enkelte gjestehavn. Ved lengre tids opphold får en som regel en særavtale hvor prisen ligger betydelig under det som er normalpris for korttidsgjester. :rolleyes:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...