Jump to content

Midlertidig båtplass på Vestlandet ?


Divemaster

Recommended Posts

Tiden er inne for å begynne planlegging for Sommeren 2006, og en mulig plan for en tur til Norge begynner å se dagens lys. :cool:

 

I den forstand så blir jeg å lete etter in båtplass på Vestlandet for perioden Juni - August.

 

Er i prinsippet fleksibel hvor, men Stavanger / Karmøy / Bergen er de beste alternativene for meg.

 

Jeg er fremdeles medlem i Dusavik Båtforening i Stavanger, men vi er nok litt for store for denne havnen, så utelukker den.

 

Det som jeg leter etter er kontaktinformasjon hvor jeg kan søke / forespørre om plass for en liten "hekksjøgenerator".

 

Vi er 45 Fot + overheng, så trenger vel en 15 Meter plass, og med en bredde på 4,3M, så kan jeg med nød tre meg inn i en 4,5M bås. Trenger litt mer enn 1,8 Meter dybde, da vi er 1,55 meter dypgående.

 

Noen som har tanker / forslag mm., så ville jeg være svært takknemlig...

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Hei Divemaster,

 

Ryggstranden har rimelig bra anlegg helt ytterst i havna nå. Du kan jo forhøre deg der om du kan leieplass for en stund. Det gamle Conoco bygget har og flott havn, ring og spørr! SS "Mobella" (Esso seilbåten) hadde det som hjemmehavn nå i sommer. Den er i danmark så vidt jeg vet for overhaling.

Link to post
Share on other sites

I den forstand så blir jeg å lete etter in båtplass på Vestlandet for perioden Juni - August.

 

Er i prinsippet fleksibel hvor, men Stavanger / Karmøy / Bergen er de beste alternativene for meg.

Gå inn på Båtmagasinets gjestehavner og ta kontakt med den/de aktuelle gjestehavnene i området. Navn på kontaktperson står under den enkelte gjestehavn. Ved lengre tids opphold får en som regel en særavtale hvor prisen ligger betydelig under det som er normalpris for korttidsgjester. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...