Flyte Startet 21.Juli Del på Facebook Startet 21.Juli Hei Har en 2004 Mariner 60 EFI 4T Har gått som en klokke i flere år nå. Skulle ta den opp for oljeskift, og da ville den ikke starte. (Startet helt fint bare noen dager før) Når jeg vrir om tenning hører jeg bensinpumpe starte. Men så er det bare tikke-lyder fra solenoid. Startmotor slår ikke inn. Startmotor går om jeg «tyv-kobler» den. Svinghjul går fint å dra rundt for hånd. Samme lyder kommer fra relé til tilt som heller ikke virker. Skiftet solenoid men samme problem fortsatt. Batteri er nyladet og viser 12,4V Noen som har en ide? Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 21.Juli Del på Facebook Svart 21.Juli 12,4 V er ikke veldig mye på et nyladet batteri. Burde vel vist 12,7-12,8? Ellers ville jeg sjekket alle kontakter. Jeg har opplevd at det tilsynelatende har vært strøm, men for dårlig kontakt til å dra rundt starter og tilt mv. Start med batteripolene. Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 21.Juli Del på Facebook Svart 21.Juli Sjekk batterispenningen når du forsøker å starte motoren. Er den under 11-ish volt så kjøper du nytt batteri. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 21.Juli Del på Facebook Svart 21.Juli Kan tyde på dårlig kontakt mellom batteri og motor. Sitér dette innlegget Link to post
Flyte Svart 22.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli Nytt batteri gjorde susen. Selv om alle målinger tilsa at det gamle var ok, startet den på første nikk med nytt batteri Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.