Tarjei barsgård Posted July 22, 2024 Share Posted July 22, 2024 Lurer på åssen jodaen hadde oppført seg i vannet og om det i det hele tatt hadde gått?Og er det farlig om brønnen er under vann hele tida? Quote Link to post
ivar Posted July 23, 2024 Share Posted July 23, 2024 har sett bilder av GH11 med 2T 60 og 70hk på omtrent samme vekta og de flyter jo.. Dvs, mye som går, men hvor lurt det er er jo en annen sak. Og man skal vite hva man holder på med Jeg hadde ikke vært veldig komfortabel med brønnen konstant under vann, ikke gøy om man feks må slakke opp litt brått, og hekkbølgen kommer ombord. Og heller ikke gøy om det lekker feks i gjennomføring til styrekabel slik at båten fylles med vann og motor havner under vann mens båten ligger fortøyd Tror båten blir bedre og morsommere å kjøre med noe lettere på hekken Quote Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Eika Posted July 23, 2024 Share Posted July 23, 2024 Hva er svaret i den andre tråden din om maks motor på en joda 3300 ? Spørsmålet ditt i denne tråden er allerede besvart i den andre Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.