Jump to content

Firma som utfører reparasjon/utskifting Isotherm varmtvannstank i Oslo?


AndreasMarex

Recommended Posts

Varmtvannstanken på Marex Holidayen varmer ikke lenger på landstrøm. Har forsøkt å feilsøke selv, men kommer til kort nå. Fant i alle fall ut at tanken får strøm ☺️ så mener det er selv tanken som er gåen. 

 

Har dere tips til firma som kan feilsøke, reparere eller evt installere ny i Oslo? 

Link to post
Share on other sites

Før du bytter tank prøv å Resett varmeelementet sitter under lokket der ledningen går inn på tanken,er varmeelementet defekt er det enklere å bytte en ny tank.Ta et bilde av tanken så skal jeg gi deg delenummer på elementet

Link to post
Share on other sites

Takk for tips! Jeg har skrudd av dekslet, men fant ikke noe knapp eller lignende der. Var nesten umulig å se, men ganske sikker på at det kun var ledninger. Jeg skal prøve å finne ut modellnr/ta bilde av den.

 

 

Link to post
Share on other sites

Sjekket under dekselet og fant også manualen. Hvordan resetter jeg? Reset the small buttons på bilde står det, men hvordan? Det virker ikke som man kan trykke eller vri, eller tar jeg helt feil? ☺️

IMG_0792.jpeg

IMG_0793.jpeg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...