AndreasMarex Startet 22.Juli Del på Facebook Startet 22.Juli Varmtvannstanken på Marex Holidayen varmer ikke lenger på landstrøm. Har forsøkt å feilsøke selv, men kommer til kort nå. Fant i alle fall ut at tanken får strøm ☺️ så mener det er selv tanken som er gåen. Har dere tips til firma som kan feilsøke, reparere eller evt installere ny i Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 22.Juli Del på Facebook Svart 22.Juli Før du bytter tank prøv å Resett varmeelementet sitter under lokket der ledningen går inn på tanken,er varmeelementet defekt er det enklere å bytte en ny tank.Ta et bilde av tanken så skal jeg gi deg delenummer på elementet Sitér dette innlegget Link to post
AndreasMarex Svart 22.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli Takk for tips! Jeg har skrudd av dekslet, men fant ikke noe knapp eller lignende der. Var nesten umulig å se, men ganske sikker på at det kun var ledninger. Jeg skal prøve å finne ut modellnr/ta bilde av den. Sitér dette innlegget Link to post
AndreasMarex Svart 23.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli Sjekket under dekselet og fant også manualen. Hvordan resetter jeg? Reset the small buttons på bilde står det, men hvordan? Det virker ikke som man kan trykke eller vri, eller tar jeg helt feil? ☺️ Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 23.Juli Del på Facebook Svart 23.Juli Den skal bare trykkes inn, enkelt å måle om du får strøm gjennom termostaten er du heldig er det bare termostaten som har tatt kvelden Sitér dette innlegget Link to post
AndreasMarex Svart 23.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli Altså trykke ned den lille knappen som er typ 2 mm * 5 mm? Med en skrutrekker eller lignende da, den virker helt fast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.