Chilli Solbris Svart 24.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2024 Pequod skrev for 15 timer siden: Herlig sted. Var jo innom der med skuta i 2021. Lå der jeg har markert på bildet ditt. I ser rett ned i havna der du lå med båten fra hytta til min bror. Her er det godt å være! Verden her ute har et helt annet tempo enn det vi er vant til. ?? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 1.Desember.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2024 Postet i feil tråd. Flyttet til «Så ble det ny Solbris - Chilli Solbris». Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lars H. Svart 1.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2024 Chilli Solbris skrev 17 minutter siden: I en gammel båt kan plast i lamper fort bli sprøtt. Koblinger blir skjøre og fare for brann kan fort bli en realitet. Helt korrekt, men det er forskjell på plast. I høst åpnet jeg min sikkert 45 år gamle Adax vifteovn for rensing av lo. Da gikk jeg over all kablingen inne i ovnen (bøyde og klemte på ledningene), og de var gode som nye. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn