Chilli Solbris Svart 24.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2024 Pequod skrev for 15 timer siden: Herlig sted. Var jo innom der med skuta i 2021. Lå der jeg har markert på bildet ditt. I ser rett ned i havna der du lå med båten fra hytta til min bror. Her er det godt å være! Verden her ute har et helt annet tempo enn det vi er vant til. ?? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 1.Desember.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2024 Postet i feil tråd. Flyttet til «Så ble det ny Solbris - Chilli Solbris». Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lars H. Svart 1.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2024 Chilli Solbris skrev 17 minutter siden: I en gammel båt kan plast i lamper fort bli sprøtt. Koblinger blir skjøre og fare for brann kan fort bli en realitet. Helt korrekt, men det er forskjell på plast. I høst åpnet jeg min sikkert 45 år gamle Adax vifteovn for rensing av lo. Da gikk jeg over all kablingen inne i ovnen (bøyde og klemte på ledningene), og de var gode som nye. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn