Jump to content

Trøst for antithrust, medlemsverving!

Nyste

Recommended Posts

Det er annerledes hos oss Lars_Herman. I motsetning til de kaptalistiske svina, som frekventerer denne tråden, er vi er jo alle kamerater...

Suzuki

Suzuki da. Av alle her på Baatplassen burde du vite at man skal omtale hverandre med ærbødig respekt og at politiske innlegg ikke tollereres. Etiketten finner du her om du et lite øyeblikk glemte den

Endelig en eksklusiv klubb for oss som ikke bare nyter sjøen for hva den er, men også har stooor, barnslig, ekte glede av å omgi seg med teknologiske hjelpemidler og leketøy som kaller frem den ultimate båtgleden! :cool:

Ahhhh.....dette er bare så deilig :lol::flag:

Jessss :yesnod: , endelig, her har jeg funnet mine venner :cool:

Søker opptak med følgende sikkerhetsutstyr, som jeg kaller det for kona (alt sammen!):

Sleipner baugthruster

Ny Engbo innvendig ankervinsj med bruce-kopi

Ny Yanmar 270hk/Bravo 2

Nytt Isotherm ASU 65 kjøleskap med frys

Bombard 285 på snap-davit med 8hk Tohatsu

40L varmt vann

Trykkvann

Dusj

Elektrisk WC

Bærbar PC/15" skjerm med kartplotter m.m

Garmin ekkolodd (riktignok svart-hvitt, da :blush: )

Furuno GP31 GPS

Simrad VHF

450Ah batterikap.

300W ren sinus inverter

30A Ladac smart batterilader

Stort skyvetak

Mikuni 3,5kW dieselvarmer

Oljeovn (flyttbar)

Komplett landstrøm anlegg

Wallas keramisk topp kok + stekeovn

Ny defroster

Sota vinduer

Ny mørk blå kalesje

2 doble køyer med oppgradert, tykk madrass(3 doble køyer hvis vi bryr oss med å re opp salongen)

Helfigur speil!

Downlights med dimmer

Gassgrill + vanlig grill

Presskanne

Konjakk

Og INGENTING som fusker eller ikke virker!

Får jeg bli medlem, fårjeg, fårjeg fårjeg :flag:

?? :confused: ..enda ett ord som brukes mer på baatplassen enn ellers i Norge??

Eller er det vi "thrusterløse" som skal holdes utenfor ved hjelp av flotte fremmedord? :wink:

Hei

Approbasjon (av lat.), Godkjenning av et vedtak en annen har gjort.

Tiltredes er så meget brukt av almuen.

Her er det en viss forskjell lingvistisk.

Lingvistikk, språkvitenskap, vit. studium av naturlige språk.

mvh

giver

Redigert av giver (see edit history)

Som stifter stiller jeg meg fullt og helt bak "Bittelitens" forslag til leder.

Men jeg mener jo at en sådan dannet Club som dette bør ha President, ikke formann.

Hva sier den utkårede, tar du på deg det ærefulle værvet Herr Worse?

Vårt motto kan være: All makt i ditt tastatur Hr. President!

...Vårt motto kan være:

BildeAll makt i ditt tastatur Hr. President!

Noen med stor nok fly til at det er plass til foreningens losjens første styremøte? :confused: Vedtekter o.l. bør vel utarbeides i litt mere ordnede former, og ikke bare raskes sammen via første og beste båtforumet som dukker opp?

BildeAll makt i ditt tastatur Hr. President!

Noen med stor nok fly til at det er plass til foreningens losjens første styremøte? :confused:

Hvorfor ikke invitere dem opp på flyen til "37"en, Batdilla? Den står i hvertfall stødig nok til at det ikke burde være risiko for overskvulping av martiniene :cool: ... :smiley:

Vedtekter o.l. bør vel utarbeides i litt mere ordnede former, og ikke bare raskes sammen via første og beste båtforumet som dukker opp?

:nono: I disse kretser går det vel på ord og ære. Man stoler da på hverandre.

Unnskyld, jeg skal skynne meg bort, ja

...Hvorfor ikke invitere dem opp på flyen til "37"en, Batdilla? Den står i hvertfall stødig nok til at det ikke burde være risiko for overskvulping av martiniene

Kanskje det. Marinien er uansett ikke i fare i 37'n da jeg nok foretrekker andre varer fremfor Martini :drink:.

Noen med stor nok fly til at det er plass til foreningens losjens første styremøte? :confused: Vedtekter o.l. bør vel utarbeides i litt mere ordnede former, og ikke bare raskes sammen via første og beste båtforumet som dukker opp?

Om dere nå skulle kunne klare å raske sammen noen stykker, så blir der vel ikke plass på noen fly, men kanskje dere kan kjøpe denne som kanskje er bedre passende til forsamlingen??

Båten er jo grei nok den, men vi liker å sitte litt høyere oppe!

Dessuten har den ikke baugthruster.......

En av chrapylene til Skipper Worse kan vel ligge på baugen og padle hvis dere savner thruster. Og taket kan vel benyttes som soldekk. Det bør det tåle, dere er jo ikke så mange i denne klubben deres :sleep:

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Søker herved også om medlemskap.

Kjøpte båt uten det meste av duppeditter. Er beskrevet som en dubbedittmann av omgangskretsen. Det første som ble installert var selvfølgelig thuster. Deretter kom kartplotter. Håper bare det kvalifiserer til medlemskap. Har også kjøpt DAB radio som skal moteres i stedenfor en relativt ny radio med CD. Batterimåler (BEP for 3 batteribanker) er innkjøpt og vil bli montert så snart båtpussen er i gang. Lurer litt på å kjøpe en intelligent laderegulator fra Jørg Becher. Det kommer sikkert flere dubbeditter i.flg. min kone.

Som leder burde vel dere hatt Hyacinth Bucket . :lol:

Uffda .... Nei, hun forsoeker aa klatre opp den sosiale rangstigen.... vi er der allerede .... og vi har liten tid for slik aapenlys misunnelse. "stiff upper lip you know"....

Nuh, hva med en "kulturkveld" ombord hos meg i Juli .... Ettermiddags Cruise i Italeinsk vidunder, med paafoelgende smaksproever av Single Malt, Ekslusiv Blends og Cask Strenght varer fra Skottland??

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Uffda .... Nei, hun forsoeker aa klatre opp den sosiale rangstigen.... vi er der allerede .... og vi har liten tid for slik aapenlys misunnelse. "stiff upper lip you know"....

Nuh, hva med en "kulturkveld" ombord hos meg i Juli .... Ettermiddags Cruise i Italeinsk vidunder, med paafoelgende smaksproever av Single Malt, Ekslusiv Blends og Cask Strenght varer fra Skottland??

Set the date, I'm ready :wink:

I'm in!

Vi kan bruke båten min som commuter båt til og fra skipet ditt. Burde passe ganske bra i størrelsesforhod

Yep. Navigator er absolutt rette stedet for viktige beslutninger av internasjonal betydning til sikring av verdensfreden, etter at historiske USS Missouri gikk i møllkulene. :yesnod: Og vi herrer i denne fornemme loge har neppe det minste problem med å gå Churchill, Stalin og FDR en høy gang. :cheers:

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...