Suzuki Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Det var da voldsomt til bukking og skraping! Er formannen deres SÅ tyrannisk? Det er annerledes hos oss Lars_Herman. I motsetning til de kaptalistiske svina, som frekventerer denne tråden, er vi er jo alle kamerater... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
giver Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Det er annerledes hos oss Lars_Herman. I motsetning til de kaptalistiske svina, som frekventerer denne tråden, er vi er jo alle kamerater... Suzuki HeiPå meg virker han ganske så rigid i sin tolkning av statuttene. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Godt, da er han valgt ved akklamasjon Approbert Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Det er annerledes hos oss Lars_Herman. I motsetning til de kaptalistiske svina, som frekventerer denne tråden, er vi er jo alle kamerater... Suzuki Suzuki da. Av alle her på Baatplassen burde du vite at man skal omtale hverandre med ærbødig respekt og at politiske innlegg ikke tollereres. Etiketten finner du her om du et lite øyeblikk glemte den Sitér dette innlegget Link to post
Havbris Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Endelig en eksklusiv klubb for oss som ikke bare nyter sjøen for hva den er, men også har stooor, barnslig, ekte glede av å omgi seg med teknologiske hjelpemidler og leketøy som kaller frem den ultimate båtgleden! Ahhhh.....dette er bare så deilig Jessss , endelig, her har jeg funnet mine venner Søker opptak med følgende sikkerhetsutstyr, som jeg kaller det for kona (alt sammen!): Sleipner baugthruster Ny Engbo innvendig ankervinsj med bruce-kopi Ny Yanmar 270hk/Bravo 2 Nytt Isotherm ASU 65 kjøleskap med frys Bombard 285 på snap-davit med 8hk Tohatsu 40L varmt vann Trykkvann Dusj Elektrisk WC Bærbar PC/15" skjerm med kartplotter m.m Garmin ekkolodd (riktignok svart-hvitt, da ) Furuno GP31 GPS Simrad VHF 450Ah batterikap. 300W ren sinus inverter 30A Ladac smart batterilader Stort skyvetak Mikuni 3,5kW dieselvarmer Oljeovn (flyttbar) Komplett landstrøm anlegg Wallas keramisk topp kok + stekeovn Ny defroster Sota vinduer Ny mørk blå kalesje 2 doble køyer med oppgradert, tykk madrass(3 doble køyer hvis vi bryr oss med å re opp salongen) Helfigur speil! Downlights med dimmer Gassgrill + vanlig grill Presskanne Konjakk Og INGENTING som fusker eller ikke virker! Får jeg bli medlem, fårjeg, fårjeg fårjeg Sitér dette innlegget Link to post
pontus Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Approbert ?? ..enda ett ord som brukes mer på baatplassen enn ellers i Norge?? Eller er det vi "thrusterløse" som skal holdes utenfor ved hjelp av flotte fremmedord? Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 (redigert) ?? ..enda ett ord som brukes mer på baatplassen enn ellers i Norge?? Eller er det vi "thrusterløse" som skal holdes utenfor ved hjelp av flotte fremmedord? Hei Approbasjon (av lat.), Godkjenning av et vedtak en annen har gjort. Tiltredes er så meget brukt av almuen. Her er det en viss forskjell lingvistisk. Lingvistikk, språkvitenskap, vit. studium av naturlige språk. mvh giver Redigert 11.Januar.2006 av giver (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nyste Svart 11.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Som stifter stiller jeg meg fullt og helt bak "Bittelitens" forslag til leder. Men jeg mener jo at en sådan dannet Club som dette bør ha President, ikke formann. Hva sier den utkårede, tar du på deg det ærefulle værvet Herr Worse? Vårt motto kan være: All makt i ditt tastatur Hr. President! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 ...Vårt motto kan være: All makt i ditt tastatur Hr. President! Noen med stor nok fly til at det er plass til foreningens losjens første styremøte? Vedtekter o.l. bør vel utarbeides i litt mere ordnede former, og ikke bare raskes sammen via første og beste båtforumet som dukker opp? Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 All makt i ditt tastatur Hr. President! Noen med stor nok fly til at det er plass til foreningens losjens første styremøte? Hvorfor ikke invitere dem opp på flyen til "37"en, Batdilla? Den står i hvertfall stødig nok til at det ikke burde være risiko for overskvulping av martiniene ... Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Vedtekter o.l. bør vel utarbeides i litt mere ordnede former, og ikke bare raskes sammen via første og beste båtforumet som dukker opp? :nono: I disse kretser går det vel på ord og ære. Man stoler da på hverandre. Unnskyld, jeg skal skynne meg bort, ja Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 ...Hvorfor ikke invitere dem opp på flyen til "37"en, Batdilla? Den står i hvertfall stødig nok til at det ikke burde være risiko for overskvulping av martinieneKanskje det. Marinien er uansett ikke i fare i 37'n da jeg nok foretrekker andre varer fremfor Martini . Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Noen med stor nok fly til at det er plass til foreningens losjens første styremøte? Vedtekter o.l. bør vel utarbeides i litt mere ordnede former, og ikke bare raskes sammen via første og beste båtforumet som dukker opp? Om dere nå skulle kunne klare å raske sammen noen stykker, så blir der vel ikke plass på noen fly, men kanskje dere kan kjøpe denne som kanskje er bedre passende til forsamlingen?? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Om dere nå skulle kunne klare å raske sammen noen stykker, så blir der vel ikke plass på noen fly, men kanskje dere kan kjøpe denne som kanskje er bedre passende til forsamlingen??Også hvilket vakkert navnMS NOBELLA Litt nobelt navn Sitér dette innlegget Link to post
Nyste Svart 11.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Båten er jo grei nok den, men vi liker å sitte litt høyere oppe! Dessuten har den ikke baugthruster....... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Båten er jo grei nok den, men vi liker å sitte litt høyere oppe! Nettopp det som er hensikten med link til båt, for å "jekke" dere ned et hakk Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Nettopp det som er hensikten med link til båt, for å "jekke" dere ned et hakk Men, hvilke hekkbølger med den bredden og raus motorisering. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Båten er jo grei nok den, men vi liker å sitte litt høyere oppe! Dessuten har den ikke baugthruster....... En av chrapylene til Skipper Worse kan vel ligge på baugen og padle hvis dere savner thruster. Og taket kan vel benyttes som soldekk. Det bør det tåle, dere er jo ikke så mange i denne klubben deres Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Marø Svart 11.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2006 Søker herved også om medlemskap. Kjøpte båt uten det meste av duppeditter. Er beskrevet som en dubbedittmann av omgangskretsen. Det første som ble installert var selvfølgelig thuster. Deretter kom kartplotter. Håper bare det kvalifiserer til medlemskap. Har også kjøpt DAB radio som skal moteres i stedenfor en relativt ny radio med CD. Batterimåler (BEP for 3 batteribanker) er innkjøpt og vil bli montert så snart båtpussen er i gang. Lurer litt på å kjøpe en intelligent laderegulator fra Jørg Becher. Det kommer sikkert flere dubbeditter i.flg. min kone. Sitér dette innlegget Link to post
ollebollenor Svart 12.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2006 Som leder burde vel dere hatt Hyacinth Bucket . http://www.tvnorge.no/index_program_html?e...Program=1527589 Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
Krapyl Svart 12.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2006 Noen med stor nok fly til at det er plass Disse skulle ha buksesmekkbro stor nok til å huse foreninga. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Divemaster Svart 12.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2006 Som leder burde vel dere hatt Hyacinth Bucket . Uffda .... Nei, hun forsoeker aa klatre opp den sosiale rangstigen.... vi er der allerede .... og vi har liten tid for slik aapenlys misunnelse. "stiff upper lip you know".... Nuh, hva med en "kulturkveld" ombord hos meg i Juli .... Ettermiddags Cruise i Italeinsk vidunder, med paafoelgende smaksproever av Single Malt, Ekslusiv Blends og Cask Strenght varer fra Skottland?? Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
giver Svart 12.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2006 Uffda .... Nei, hun forsoeker aa klatre opp den sosiale rangstigen.... vi er der allerede .... og vi har liten tid for slik aapenlys misunnelse. "stiff upper lip you know".... Nuh, hva med en "kulturkveld" ombord hos meg i Juli .... Ettermiddags Cruise i Italeinsk vidunder, med paafoelgende smaksproever av Single Malt, Ekslusiv Blends og Cask Strenght varer fra Skottland?? Set the date, I'm ready Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2006 Uffda .... Nei, hun forsoeker aa klatre opp den sosiale rangstigen.... vi er der allerede .... og vi har liten tid for slik aapenlys misunnelse. "stiff upper lip you know".... Nuh, hva med en "kulturkveld" ombord hos meg i Juli .... Ettermiddags Cruise i Italeinsk vidunder, med paafoelgende smaksproever av Single Malt, Ekslusiv Blends og Cask Strenght varer fra Skottland?? I'm in!Vi kan bruke båten min som commuter båt til og fra skipet ditt. Burde passe ganske bra i størrelsesforhod Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2006 (redigert) Yep. Navigator er absolutt rette stedet for viktige beslutninger av internasjonal betydning til sikring av verdensfreden, etter at historiske USS Missouri gikk i møllkulene. Og vi herrer i denne fornemme loge har neppe det minste problem med å gå Churchill, Stalin og FDR en høy gang. Redigert 12.Januar.2006 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.