Jump to content

Trøst for antithrust, medlemsverving!

Nyste

Recommended Posts

Yep. Navigator er absolutt rette stedet for viktige beslutninger av internasjonal betydning til sikring av verdensfreden, etter at historiske USS Missouri gikk i møllkulene. :yesnod: ...... :cheers:

Yessus jøss .... og i det øyemed og da en bør ta hesnyn til implikasjonene av de beslutninger som vil bli tatt, så blir vi at føre det "Royal Blue Ensign" under disse diskusjonene, og under det internasjonale besøket i sin helhet... en har da sine prinsipper .... selv uten baugthruster...

Bilde

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Jeg vil med dette få fraskrive meg enhver mulighet til opptagelse i denne forening. Jeg har ingen trøster hverken foran eller bak. Ikke har jeg tenkt til å anskaffe det heller.

Dette til Deres orientering.

Mvh skippern på Astor (uten P)

Hei

For å si som min mor sa:

Man skal aldri si aldri eller alltid.

(Så konsevent er ikke livet).

mvh

giver

Jeg vil med dette få fraskrive meg enhver mulighet til opptagelse i denne forening.

<kremt> Astor, du er faktisk allerede foreslått som denne ærverdige loges første æresmedlem. Avstemming vil finne sted om bord på USS Missouri, nei unnskyld jeg mener M/Y Navigator, over en cognac og cigarr, hvormed precidentskabet og medlemmene vil diskutere saken mens diverse yppige blondiner utgjør dekorasjonen og formentlig kommer med fornuftige innspill eller i alle fall gode digresjoner. Til sommeren en gang!!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Dere har jo bare duppeditter som bråker, lukter eller er digre.

Ikke noen som ikke synes og som er smarte.

Hva er galt med lukt, bråk og størrelse?? :confused:

De som synes og ikke er smarte ... er det blondinnene våre du mener??? :discuss: Ikke et vondt ord om dem, de er fabelaktige dekorasjoner, som seg hør og bør hos hekkbølgegeneraler og champagnecruisere!! Og de kan brukes til så mangt ... :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Hei

For å si som min mor sa:

Man skal aldri si aldri eller alltid.

(Så konsevent er ikke livet).

mvh

giver

Din mor var meget klok.

<kremt> Astor, du er faktisk allerede foreslått som denne ærverdige loges første æresmedlem. Avstemming vil finne sted om bord på USS Missouri, nei unnskyld jeg mener M/Y Navigator, over en cognac og cigarr, hvormed precidentskabet og medlemmene vil diskutere saken mens diverse yppige blondiner utgjør dekorasjonen og formentlig kommer med fornuftige innspill eller i alle fall gode digresjoner. Til sommeren en gang!!

Det er klart at man lar seg overtale dersom disse blondinene legger press over stakkars meg. Med en god cigar og et lite glass av edle dråper, er jeg vel ute av fatning og da kan alt la seg gjøre.

Blondinene er som regel bare ute etter kroppen min.

Med alle de duppedittene Astor har i båten ble han vel tvangsimmatrikulert som æresmedlem i denne ærverdige loge allerede ved logens fødsel ?

Her snakker vi vel om vinsjer i alle ender, radar, ais, ny plotter og kanskje enda verre ting ? :wink:

Men du har glemt det viktigste: Jeg har ingen trøster, ingen FB eller agregat som fremkaller kunstig strøm.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.

Chapagne og sabel er løsningen. Litt style må vi ha!

Orker ikke å lese alt i disse trådene jeg--

Nå mistenker jeg at jeg er litt tvilsom. Muligens litt bi-thrust ? Ifjor grodde nemlig tunnellen igjen.

Og dreggen datt ut med et plask da jeg skulle sette etter Marna. Printkortet røyk ved synet av ham :eek: Har ikke giddet å sjekke men det er nok feilen. Nytt kort er i skuffen hos Finne mann,

min hoff leverandør av båt ting.

Som tidligere skrevet så vil jeg heretter ikle mitt dvaske legeme fulle regalia. Smoking kaller noen det. I all min eleganse så er det utslitte seilersko på flytebryggene og kjøss meg i ræva frakken er tatt på bakfram med 3M boksen i høyre jakkelomme og skaien tytende ut av innerlomma. Som det dannede menneske jeg anser meg for å være så bærer jeg mine Ringnes øl korerker med stil må vite. Korkene telles ikke det er bare å telle lagene som gjelder. Medaljer tar svær plass :cool:

På Slagskibet så er det ikke GinTonic Terrasse men i de yttre gemakker er alle velkommene. I de indre gemakker er det Ørnhild som rår. Der er det både sigar,blondne og cigarillo forbud sies det :confused::crazy:

(hun trenger et speil men det tør jeg ikke si noe om.Hi hi hi.)

Parade sabelen brukes kun av Ørnhild til å roe ned iverige Førere av fartøyer både med og uten sammenleggbare ankere.

Gleder meg til det. Kan jeg få hoppe i de bølgene? Om vi er heldige og raske kanskje vi kan gjøre dette før 5 knops grensa innføres i Mossesundet - da kan vi demonstrere ekte båtglede for Svenning - kanskje til og med ta et glass Champagne på altanen hans mens vi beskuer våre vakre skip.

Glemte å svare på denne i kampens hete i går. :lol:

Du kan gjerne få hoppe på hekkbølgene mine du. Men det spørs om vi rekker det før fartsgrensen blir satt i sundet da. Får kanskje dra ut i Værla i tilfelle noen ligger på lur med laser'n...... :crazy:

Hadde jo smakt med litt Champagne etter en så strabasiøs økt også. :wink:

Kunne jo samtidig gitt en rask opplæring i hvordan mikse en kopp Kaffe Karlson! Kaffen for oss som har litt utstyr på båtene! (les: THRUSTER!) :lol::lol: Kaffen drikkes forøvrig fra glass med stett, bare så det er nevnt. :smash:

Siste nytt fra London:

Vår hoffleverandør av maritime underverker av elektronisk art - Simrad - nå eid av ridderlige svenske Altor - har lansert en vidunderlig sak som man knapt kan leve uten ombord i ethvert statselig brunette- og blondinnebefengt fartøi.

Jeg referer kort det elektroniske brevet som kom i postkassen fra min lokale representant i eftermiddag:

simrad lanserer også en multi funksjon trådløs fjernkontroll WR20 med

bluetooth teknologi - den fungerer også som ekstra VHF håndsett

Her er en kopi av brosjyrens førsteside

Bilde

Og som man kan se skaper en slik sak rett og slett lykkelige tilstander ombord

Bilde

Nå kan man dermed være den perfekte vert og gi våre smukke passasjerer med velformede hekkbølger den oppvartning de fortjener mens man galant manøvrerer fartøiet.

Hvem sa; "Høyt henger de og sure er de?" Og når de faller ned, ja hva faller de da ned på? Jo, de faller ned på almuen (oss trøstesløse) og da skal de vel ha hjelp av oss til å få fyr på cigaren igjen og påfyll i krystalglassene sine med edle varer av gammel årgang, brun i fargen og med litt lukt av eikefat- eller? Hørte jeg Mrs- Bucket (Lady of the house speaking)????:wink:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Kunne jo samtidig gitt en rask opplæring i hvordan mikse en kopp Kaffe Karlson! Kaffen for oss som har litt utstyr på båtene! (les: THRUSTER!) :lol::lol: Kaffen drikkes forøvrig fra glass med stett, bare så det er nevnt. :smash:

Hva er dette for noe spennende drikke GeirFrode ? :drink:

Redigert av Flipper Flash (see edit history)

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Mnnnnjaaaa..........

Må først spørre: :confused:

Og hvilken klan hører så denne herremannen til da? :wink:

Tja si det.

Det er dårlig med Thruster, Flybridge og aggregat på min båt ihvertfall

Så for å få lov til å bli med her må jeg vel tegne litt på båten først :lol:

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Man merker da selv når man importerer fra Frankrike, Chile, USA og kanskje også en lett bordvin fra Australia. I Scotland skrives strekkodene for hånd av tapperen når han mixer vår single malt whiskey McBitte 15 years Old Bittel Island Single Malt.

Interessant at dere med thruster drikker så mye utenlandsk vin. Det neste blir vel brunt brennevin, iført brune sko, før klokken 12. For ordens skyld; i mine kretser betyr utenlandsk vin ikke-fransk.

Hilsen anonym og thrusterløs..

Det er dårlig med Thruster, Flybridge og aggregat på min båt ihvertfall

Så for å få lov til å bli med her må jeg vel tegne litt på båten først :lol:

Du kan jo prøve å få tak i slike symboler som store skip bruker for å angi hvor thrusteren sitter, og klistre de på båten din like over vannlinjen ved baugen.... :lol::lol:

Kan hende det er nok til å bli utelukket fra den andre foreningen. Og da er du jo automatisk kvalifisert som medlem her. Ellers får du skryte på deg en diger plotter, og presskanner og alt mulig annet rart som kan virke frastøtende på den andre gruppen.

Det er ihverfall noen på den andre siden som har unnlatt å oppgi utstyr og fått bli medlem, så det burde virke bra den andre veien også det. :wink:

Ellers ser jeg at du holder til i ca samme området som jeg gjør, og det virker jo formildende for meg ihvertfall. :lol::lol:

.........jeg mener M/Y Navigator......

Nå er det vel slik her borte Hr Worse at da "M/Y Navigator" har blitt intatt i den lille eksklusive gruppen av fartøy som har tillatelse til å føre det Blåe Flagget (Royal) her borte, så venter jeg på svar om vi må døpe henne om til "TSDY Navigator" .... som kanskje er mer passende og beskrivende.

Reisen i Norge kommer vil mest sansynlig gå Sørover, hvor vi vil ha et par bestemte plasser å besøke... Skudesnes og Stavanger er allerede bestemt, men hvor langt Nord, eller Sør er ikke fastsatt enda da det er avhengig av hvor vi starter.

Så hvis noen ser denne anonyme damen på fjorden i løpet av sommeren 2006, så kall oss opp, eller sving innom og hils... men husk at under fart så lager vi ordentlig hekksjø ....

Bilde

Redigert av Divemaster (see edit history)

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...