Jump to content

Trøst for antithrust, medlemsverving!


Nyste

Recommended Posts

:wink: Har du rappa trikot'en til Supermann, Divemaster - eller har du bare "kjørt skjorta av han"? :wink:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

:wink: Har du rappa trikot'en til Supermann........

Neida.... det er et flagg som min kone (blond) holder, som ble donert av UK teknisk Sjef fra Solstad Offshore (kameramann) .... som er tilsvarende som fartøyene deres fører ... og som vi vil heise før vi kommer til innseilingen til Skudenes... tenkte jo ikke på Supermann, selv om min kone ofte utfører bragder som "Wonderwoman".... :blush::lol::wink:

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Interessant at dere med thruster drikker så mye utenlandsk vin. Det neste blir vel brunt brennevin, iført brune sko, før klokken 12. For ordens skyld; i mine kretser betyr utenlandsk vin ikke-fransk.

Hilsen anonym og thrusterløs..

Jeg drikker jeg også....masse :drink: ...thrusterløs som jeg er....men det er for å roe nervene etter thrusterløse havnemanøvre :eek:

Link to post
Share on other sites

Thruster eller ikke, jeg kan ikke skjønne annet enn at det må bli en trøstesløs vandring fra havn til havn for å finne ledig plass til de slagskipene medlemmene i denne klubben har. "Altid plass til en til", gjelder i den andre foreningen, vi tar jo ikke så stor plass vet de. :wink:

Redigert av Lars_Herman (see edit history)

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Link to post
Share on other sites

Tja, helt greit for meg at vi med våre 16 tonn ligger på utsida av deg, samt har 5 unger og 2 bikkjer som tramper over deg :lol::lol:

Flott, da får vi en herlig mix av alle ... de minste inn til land hvor det er grunnest, Perlen utenpå, og vi med våre 21 Tonn logside Perlen... kan bli et kjempetreff dette... :cheers: . og med den konfigurasjonen, så trenger vi ikke trekkspill på land heller.... :wink: De beste sammenkomstene er når en har riktig blanding av personligheter, liten og stor .... Vår Losje eksluderer ingen slik som visse andre, men velkommer de som er utstøtt og dem som ønsker å hilse... Vi vil faktisk påta oss å vise godt sjøvett, vinke og ta hensyn(innenfor visse grenser.... TBA) til alle som deler sjølivets gleder uansett Losje, Utstyr, Båttype, Alder, Kjønn, Minoritetsgruppe osv.... :flag:

 

la oss nå synge .... "Jo flere vi er desto bedre er det, bare vi er venner så er det plass.... " :sailing:

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Tja, helt greit for meg at vi med våre 16 tonn ligger på utsida av deg,

:eek::eek::eek:

16 tonn!!! Helst ikke, nei. Da blir det vel mos av båten min uansett om det er båt med eller uten fly.

 

Ellers ligger jeg helst i uthavner og nyter min Kaffe Karlson, så det er kun i spesielle tilfeller at jeg ligger ved brygger.

Hvis været er ugreit, ligger nok også jeg i byene, men da fortrinnsvis med baugen mot brygga og anker ute bak. Et anker som selvfølgelig sitter på en vinsj. :wink::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Nå vil jeg ha oppskriften på denne karlson du nevner hele tiden her :smash:

Håhh nei du! Den går ikke! :nonod::nonod:

Du har meldt deg inn i den andre klanen du, og der drikkes det bare lunken pulverkaffe der!!! basta! :smash::smash:

 

 

PS: Skal vurdere om du kan få oppskriften hvis du får Bastarden på vannet til sommeren, og vi treffes et sted.

Kanskje jeg t.o.m. lager en kopp til deg.. :wink:

:lol::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Håhh nei du! Den går ikke! :nonod::nonod:

Du har meldt deg inn i den andre klanen du, og der drikkes det bare lunken pulverkaffe der!!! basta! :smash::smash:

 

 

PS: Skal vurdere om du kan få oppskriften hvis du får Bastarden på vannet til sommeren, og vi treffes et sted.

Kanskje jeg t.o.m. lager en kopp til deg.. :wink:

:lol::lol::lol:

Ok da, skal vente til båten er sjøsatt. :headbang:

 

Kanskje eeen kopp :rolleyes: du vet ,at når det skal smakes så bør det ihvertfall være 3 kopper slik at man kan gjøre en sammenligning :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Kanskje eeen kopp :rolleyes: du vet ,at når det skal smakes så bør det ihvertfall være 3 kopper slik at man kan gjøre en sammenligning :yesnod:

:lol::lol:

Ja, du sier noe der. Men da risikerer jeg at du begynner å halte. Det er fort gjort å få en i feil bein veit du.

Dessuten er det best at vi ligger på plassen først da, siden vi ikke ekskluderer noen. Hadde det vært omvendt, fikk vel ikke jeg lov til å ligge ved siden av deg. Og da blir det ingen varm kaffe i en ordentlig kopp. Sånn er det med den saken! :wink::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

:lol::lol:

Ja, du sier noe der. Men da risikerer jeg at du begynner å halte. Det er fort gjort å få en i feil bein veit du.

Dessuten er det best at vi ligger på plassen først da, siden vi ikke ekskluderer noen. Hadde det vært omvendt, fikk vel ikke jeg lov til å ligge ved siden av deg. Og da blir det ingen varm kaffe i en ordentlig kopp. Sånn er det med den saken! :wink::lol::lol:

Å joda, hadde det vært omvendt så ville ikke det vært noe problem.

Jeg eksluderer ingen.

Ser frem til den koppen der ja, eller de tre koppene :lol:

Link to post
Share on other sites

vi med, har snart glömt hur många år du stått der i trädgården......... :wink:

:lol:

 

Sjekket tråden min og det er snart 2 år siden, trodde det var lenger siden jeg.

Da er det jo ikke så ille alikevel :smiley:

 

Båten ankom den 2 Februar 2004.

 

Jeg bør forresten få resepten på Karlson dagen før sjøsetting, for jeg regner med og bli i båten første natten

Link to post
Share on other sites

Hej Bastard !

Jag kan receptet............

men jag säger som GeirFrode......få båten på vattnet...så skall vi yppa hemligheten !!! :smiley:

:nono: :nono: Så- så. Best du er forsiktig nå. Ikke noe svik her takk! :wink::lol:

Båten ankom den 2 Februar 2004.

Jeg bør forresten få resepten på Karlson dagen før sjøsetting, for jeg regner med og bli i båten første natten

Ja, det kan vel kanskje ordne seg.

Men har du mulighet for å ordne ordentlig varm kaffe da?? :lol::lol::eek::wink:

Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Sjekket tråden min og det er snart 2 år siden, trodde det var lenger siden jeg.

Da er det jo ikke så ille alikevel :smiley:

 

Båten ankom den 2 Februar 2004.

Nejda det er ikke så illa...ta du den tid du behöver, det er veldi praktiskt o ha båten så nära när man mekker med den, önsker jag kunde det, då hade grannarna her fått spader!!!

 

Jeg bør forresten få resepten på Karlson dagen før sjøsetting, for jeg regner med og bli i båten første natten

vi sender receptet när vi ser bilder på båten i vattnet......o inge 'fake' bilder fra egen kamera...

det finns en webkamera i hamnen i Holmestrand :lol::lol:

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

:eek::eek::eek:

16 tonn!!! Helst ikke, nei. Da blir det vel mos av båten min uansett om det er båt med eller uten fly.

Hva slags "pinglebåt" er det. På Baatplassen treffet i Horten hadde vi en SLEPEBÅT på 52 tonn på utsiden!!! :crazy::blush::diving:

Men en Storebro tåler da det....det var veldig stille på vannet der..... :cryin::cool:

Fairline Mirage 29 er solgt.

Link to post
Share on other sites

Som leder burde vel dere hatt Hyacinth Bucket . :lol:http://www.tvnorge.no/index_program_html?e...Program=1527589

Støtter forslaget til ollebollenor fullt ut! :wink: Hyacinth vil absolutt gjøre seg som frontfigur. Det er nokså betegnende - all den stund programmet hennes heter "Høy på pæra" på norsk.......... :lol:

 

Trøstesløs "Thrusterløs"

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

:nono: :nono: Så- så. Best du er forsiktig nå. Ikke noe svik her takk! :wink::lol:

 

Ja, det kan vel kanskje ordne seg.

Men har du mulighet for å ordne ordentlig varm kaffe da?? :lol::lol::eek::wink:

Selvsagt, har da optimus ombord. :yesnod:

Samt ett lite gass apparat.

 

Kaffe er ikke noe problem, hva mere skal det oppi da

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...