Seiler Undervann Startet 1.August Del på Facebook Startet 1.August Hei alle sammen Vurderer kjøp av Amigo 23 fra 1975. Problem 1. Da jeg så på taket i forpiggen, så jeg at sollys kommer gjennom. Dekket er helt tett, fant ingen spor av fukt inne. Det bare virker som dekket er tynt. Forpigg styrbord: Innerst i forpiggen. Kamerablits på. kamerablits av. Da jeg sto på dekket fikk jeg ikke intrykket at dekket kommer til å svikte. (Det eneste jeg ikke gjorde var å hoppe) Kan dette føre til problemer? Problem 2: Rekken er montert på treverk. Men treverket er sprukket. babordsiden: styrbordsiden: Så på veggene, fjernte bekledning, fant ingen spor av fukt. Kan dette føre til problemer? Takk Sitér dette innlegget Link to post
Stormwatch Svart 1.August Del på Facebook Svart 1.August Seiler Undervann skrev for 2 timer siden: Da jeg så på taket i forpiggen, så jeg at sollys kommer gjennom. Dekket er helt tett, fant ingen spor av fukt inne. Det bare virker som dekket er tynt. Lys skinner gjennom glassfiberlaminat. Et perfekt laminat er uten luftbobler og nesten som glass. Det som hindrer lys i å trenge gjennom er gelcoat'en, avhengig av farge og tykkelse. Siden den er smurt/sprøytet på innsiden av formen vil tykkelse, og derav lysgjennomslipp, variere. Så dette er helt normalt. Sitér dette innlegget Link to post
Seiler Undervann Svart 1.August Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August Så jeg trenger ikke være bekyrmet om det. Takk Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 1.August Del på Facebook Svart 1.August Seiler Undervann skrev for 1 time siden: Da jeg så på taket i forpiggen, så jeg at sollys kommer gjennom. Sånn har dekket vært siden 1975 så det går sikkert bra noen ti år til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.