utsjaa Startet 8.August Del på Facebook Startet 8.August Jeg planlegger å ta GHen hjem i garasjen for vinteren. Trenger noen forslag til krybbe. Hadde i utgangspunktet tenkt å bygge en selv, men har funnet disse på nettet: https://ahoy.no/opplag/batkrybbe/battralle/battralle-justerbar-galvanisert?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw2dG1BhB4EiwA998cqHifSUoeWuQ-xQVVGMs5ge9NNL8IYYCvuetCs_Ux5c8rmt4jmRVNbxoCvcIQAvD_BwE Noen som har erfaring med disse? Er de verdt pengene? Eller er det bedre å bygge en selv? Det blir en del arbeid oppi båten, og jeg ser for meg at disse ikke er stabile nok? Ønsker krybbe med hjul, slik at jeg kan trille den ut ved vask etc. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 8.August Del på Facebook Svart 8.August De der er fine, hvis man bare skal ha båten inne på verksted i en svært kort periode. All belastning kommer på ett lite område og jeg kan garantere deg at båten blir konkav i bunn hvis den skal stå på den der over en lenger periode Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.